THE ALL NEW ROYAL ENFIELD HIMALAYAN. BUILT BY THE HIMALAYAS.
• Savršena ravnoteža: potpuno novi Himalayan postiže savršenu ravnotežu između sposobnosti i upotrebljivost. To je avanturistički motor koji ima sve što vam je potrebno i ništa što već nemate.
• Pedantno dizajniran za nepoznato: Nadahnut i oblikovan himalajskim ekosustavom koji se neprestano razvija i često je nepredvidiv, ovaj se motocikl bez napora prilagođava terenu, elementima i vozaču. Zaista je napravljen za sve ceste, i za nikakve ceste.
• Mnogo motocikala u jednom: Projektiran za avanturu i opremljen za sve što mu se nađe na putu, Himalayan kombinira sposobnost, jednostavnost i svestranost - što ga čini jedinim motociklom koji ćete ikada trebati.
• Evolucijski skok ispred svog originalnog avatara, novi Himalayan pokreće Sherpa 450, prvi motor Royal Enfield s tekućim hlađenjem. Dolazi spreman za avanturu s upside-down vilicama i novim značajkama kao što su Ride-by-Wire i TripperDash navigacijski TFT zaslon s punom navigacijskom kartom.
Milano, 7. studenog 2023.: Royal Enfield, globalni lider u segmentu motocikala srednje težine (250cc - 750cc), danas je predstavio potpuno novi Himalayan na EICMA Motor Showu 2023., ovdje u Milanu, Italija. Temeljen na najnovijem, najlakšem i tehnološki najnaprednijem integriranom pogonskom sklopu za vozila tvrtke Royal Enfield, novi Himalayan pokretat će novi motor Sherpa 450 hlađen tekućinom i imat će niz novih integriranih tehničkih značajki koje poboljšavaju pustolovna putovanja i iskustvo na novom motociklu. Predstavljen danas globalnoj publici, novi Royal Enfield Himalayan bit će lansiran u Indiji prije kraja ove godine, a kasnije će biti dostupan i u drugim regijama.
Royal Enfield ima dugu vezu s Himalajom, koja je duhovni dom i kreativna inspiracija brenda. Originalni Himalayan inspiriran je 60-godišnjom tradicijom istraživanja Himalaja na motociklu, a rođen je na Himalaji. Namjenski građen, koji ulijeva povjerenje i sposoban motocikl za svugdje, Himalayan se uvijek iznova dokazao kao idealan motocikl za avanturističku vožnju ovim nevjerojatnim planinama. Bio je to motocikl po izboru tisuća istraživača diljem svijeta koji su ga vozili kako bi prešli mnoštvo lokacija i terena, stvarajući tako potkategoriju niše avanturističkog putovanja koje je stvarno, osjetilno i dostupno. Novi Himalayan evoluirao je iz ovoga, nadograđuje se na ovom prijedlogu i podiže ga nekoliko stupnjeva više.
Govoreći o povezanosti marke s planinama i inspiraciji za potpuno novi Himalayan, Siddhartha Lal, generalni direktor, Eicher Motors Ltd., rekao je: 'Mi u Royal Enfieldu imamo duboku vezu s Himalajom više od 60 godina, i to nas je navelo da napravimo prvi Himalayan 2016. Dobili smo odlične povratne informacije za namjenski izgrađen avanturistički motor, a to nam je dalo mnogo hrabrosti da se odlučimo za potpuno novi Himalayan. Ovaj motocikl je temeljen na potpuno novom Sherpa 450, vodeno hlađenom motoru, 6-brzinskom mjenjaču
i apsolutno je namjenski napravljen za Himalaju. Ima jednu svrhu; da se izvrsno snalazi na nepredvidivom terenu i vremenskim uvjetima koje Himalaja baca na njega. Dizajnirali smo ovaj motocikl da bude apsolutno najbolji na svijetu za obavljanje tog posla. Razvili smo šasiju i ergonomiju kako bi ga učinili izvrsnim za pustolovna putovanja. To je 'jedan' motocikl koji će vam trebati za bilo koju svrhu, bilo gdje u svijetu; jer ako može prijeći Himalaje, može prijeći sve na svijetu.'
Himalaja je krajolik koji se stalno mijenja, a istraživanje u ovoj regiji zahtijeva da prihvatite promjenu plana na svakom koraku; od promjenjivog vremena i nepredvidivog terena do rijeka koje ujutro mogu biti prazne i iste večeri biti duboke do blatobrana. Potpuno novi Himalayan dizajniran je za prilagodbu svim takvim uvjetima; od visokog usisnika zraka koji odbija vodu do čvrstog okvira i šipki za prtljagu spremnih za udarac kad stvari ne idu po planu. Poboljšanja u odnosu na izvorni model potaknuta su vremenom provedenim u sjedalu, od epskih putovanja u kojima se istražuju najdivlje planine do vožnje u svakodnevnim situacijama. Štoviše, motocikl su testirali i razvili istraživači, putnici po svijetu, stručnjaci i vozači svih sposobnosti u velikom rasponu uvjeta, kako u avanturističkim putovanjima po divljim krajolicima tako i u kontroliranim centrima za testiranje u Ujedinjenom Kraljevstvu, Španjolskoj i Indiji. Ovaj program testiranja rezultirao je uistinu svestranim motociklom koji je spreman na sve i stavlja osmijeh na lice svakog vozača, bez obzira na razinu njihove sposobnosti.
Govoreći o spoznajama koje su stajale iza koncepcije novog Himalayana i procesa razvoja motocikla, CEO, B. Govindarajan je rekao: 'Prije nego što smo počeli raditi na novom Himalayanu, vozili smo se s našim potrošačima i razgovarali s putnicima, istraživačima, i sportašima. Uz pomoć ovih uvida i vlastitog iskustva, odlučili smo koji ključni DNK moramo zadržati i nekoliko njih koje moramo razviti na novom Himalayanu. Potpuno novi Himalayan 450 uparen je s motorom Sherpa 450, tekućinom hlađenim motorom, prvim te vrste iz Royal Enfielda. Također je prvi put da na našem motociklu imamo značajku Ride-by-Wire koja nudi optimalnu isporuku snage i okretnog momenta za zahtjevne terene. Također, po prvi put u suradnji s Google Maps-om, imamo Tripper-Dash s potpunom navigacijskom kartom. Opsežno smo testirali ovaj motocikl tijekom više od 5500 km, od 22 stope u Chennaiju do 19.024 stope u UmLing La. Novi Himalayan je stoga kombinacija stručnog uvida, nove tehnologije i pravog Royal Enfield DNK.'
Mountain Goat
Nyoma, Ladakh. 4180 m nadmorske visine. Otiđite tamo, uzmite šalicu čaja u jednom od kafića i promatrajte promet kako prolazi. To bi vam trebalo reći sve što trebate znati o Royal Enfield Himalayanu. Motocikl rođen u planinama, u manje od desetljeća od svog početka, koji je sinonim za istraživanje ove legendarne regije. Novi Himalayan je produžetak toga - oblikovali su ga i izgradili Himalajci, uzimajući sve što je bilo sjajno kod originala i dodajući više sposobnosti kada to teren zahtijeva. Sve što trebate, i ništa što ne trebate; to je bila glavna uputa timu. Dakle, nema uključenih značajki koje nemaju svrhu. Novi Himalayan je jednostavnost, učinkovitost, baš kao i original.
Ravnoteža između čovjeka, stroja i terena
Baš kao i original, potpuno novi Himalayan nije samo o dominiranju krajolikom i probijanju terena s agresivnim gumama i gomilom konjskih snaga. Izgrađen je kako bi iskoristio snagu Himalaje i stanje protoka; istraživanje, usklađivanje s krajolikom i uživanje u njemu, a pritom da možete stići i do najudaljenijih krajeva. Novi Himalayan se bez napora prilagođava terenu, vozaču i vremenskim uvjetima.
Napravljen za sve ceste. Izgrađen za vožnju izvan ceste.
Sposoban, ali ne i zastrašujući; je etos Himalaje. Od poboljšanja do snage, performansi i upravljanja, potpuno novi Himalayan je jednostavan motocikl za vožnju koji oprašta sve. Vrhunska ravnoteža pri maloj brzini, u kombinaciji s novom spojkom laganog djelovanja i uglađenim odzivom na gas iz sustava ride-by-wire, olakšava rad na uskim stazama i gustom prometu. Podesivo vozačevo sjedalo omogućuje vam podešavanje pristajanja motocikla, a jasan TripperDash jednostavan za korištenje daje vam sve informacije koje su vam potrebne tijekom vožnje. Na zavojitoj planinskoj cesti nova šasija nudi poboljšane performanse u zavojima kako bi odgovarala dodatnoj snazi motora. Off road, dodatni razmak od tla, poboljšani hod ovjesa i široka raspodjela okretnog momenta motora čine svaku stazu lakšom. Novi, snažniji motor Sherpa 450 daje korisna poboljšanja u vožnji autocestom, kao i održava bolje performanse na velikoj nadmorskoj visini. Novi motocikl ima veći razmak od tla kako bi se izbjeglo nasukavanje izvan ceste i jasan, jednostavan navigacijski sustav koji uklanja potrebu za zasebnom GPS jedinicom na upravljaču.
Snagom do vrhova sa Sherpom 450
Novi Himalayan ima više snage i okretnog momenta te daje izvrsne performanse pri niskim okretajima i ostaje vjeran karakteru Royal Enfielda. S maksimalnom snagom od 40,02 PS pri 8000 okretaja u minuti i najvećim okretnim momentom od 40 Nm pri 5500 okretaja u minuti, novi Sherpa motor od 452 ccm stvara 90% svog okretnog momenta od 3000 okretaja u minuti naviše, dajući podložnu isporuku snage bez potrebe da se okreće do 'mjeseca' da bi bilo gdje otišao. Ova je karakteristika najkorisnija pri penjanju skliskim padinama, omogućujući Himalayanu da pronađe trakciju gdje će se drugi okretati. Izvedba u kombinaciji s isporukom okretnog momenta također omogućuje udobnu vožnju u dvoje zajedno s prtljagom. Novi motor ima dizajn polusuhog korita kako bi se maksimalno povećao razmak od tla i omogućilo kompaktno pakiranje. Kao prvi motor Royal Enfielda s tekućim hlađenjem, koristi integriranu vodenu pumpu i dvo-prolazni radijator za optimalno hlađenje, ključno za vožnju tehničkim terenima na velikoj nadmorskoj visini, čemu je ovaj motocikl u potpunosti namijenjen. Novi mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa znači veću fleksibilnost omjera i bolje krstarenje autocestom. Ovo pokreće novu, kliznu i pomoćnu spojku koja se pokreće kabelom, što daje lakšu radnju spojke i dulji vijek trajanja spojke.
Pristaje kao avanturistička rukavica
Novi Himalayan ima veći razmak od tla i ovjes s dugim hodom koji vam omogućuje da se uhvatite u koštac s tehničkim terenima bez da zakačite šasiju za pod. Potpuno novi čelični dvostruki okvir dizajniran je kako bi pružio ove prednosti u terenskim situacijama, a da Himalayan ne bude previsok ili zastrašujući. Novi okvir je čvršći i jači poboljšavajući performanse i stabilnost u zavojima. Šasija uključuje novu Showa, upside down vilicu tipa patrone, dizajniranu za rad u širokom rasponu uvjeta od glatkih cesta do stjenovitih riječnih korita.
Kvalitetan ovjes nije samo u performansama; dobro kontrolirana vilica vozaču olakšava svladavanje labavog, nepredvidivog terena, dopuštajući mu da se koncentrira na to kamo želi ići, umjesto da reagira na svaku neravninu. Himalayan zadržava provjerenu kombinaciju prednjih kotača od 21" - 17" stražnjih kotača, s novorazvijenim naplatcima od aluminijske legure i prilagođenim gumama za vrhunsko prianjanje, upravljanje koje nadahnjuje povjerenje i stabilnost u uvjetima na cesti i izvan nje. Dodatno, šira stražnja guma 140/80 nudi bolju trakciju i više povjerenja na asfaltu ili terenskim uvjetima.
Ergonomija dizajnirana za istraživače
S novom šasijom i kompaktnim motorom pojavila se prilika za poboljšanje ergonomije vozača, osobito kada se vozi u stojećem položaju. Novi motocikl je uži između nogu, što omogućuje bolju kontrolu pri stajanju i olakšava čvrsto postavljanje stopala na pod kada sjedite. Stražnji dio novog 17-litarskog spremnika za gorivo smanjen je kako bi se dobio udobniji utor za koljena tijekom vožnje. Podijeljeno sjedalo za vozača i suvozača omogućuje podešavanje sjedala za 20 mm. Uz standardno sjedalo, postoji nisko sjedalo dostupno kao opcija. Između standardnog i opcijskog niskog sjedala, vozač dobiva širok raspon između 805 mm, pa sve do 845 mm visine sjedala. To, u kombinaciji s užim okvirom i spremnikom, znači bolji pristup tlu. Sjedalo za vozača i suvozača, kao i trokut rame za sjedenje dizajnirani su za maksimalnu udobnost tijekom dugih sati na sjedalu, na cesti ili izvan nje.
Predstavljamo TripperDash - vašeg avanturističkog saveznika
Uzimajući iz uputa 'sve što trebate i ništa što ne trebate', tehnologija koja je napravila rez na novom Himalayanu postoji samo za jednu svrhu - poboljšati iskustvo za vozača. Prvi i najistaknutiji je novi TripperDash. Klasični okrugli oblik ima niz inovativnih značajki za vozača, s opcijama za prijelaz s tradicionalnog analognog stila na digitalni izgled. Novi TripperDash nudi prvu na svijetu potpunu navigacijsku kartu na okruglom zaslonu ugrađenom u Google Maps engine s audio navođenjem na više od 130 jezika. Kontroler joysticka na lijevom prekidaču omogućuje vam upravljanje preglednikom kao i glazbom, pozivima i porukama kao dijelom mobilnog povezivanja. Vozači mogu birati između Performance i Eco načina vožnje, mijenjajući odziv gasa kroz novu postavku ride-by-wire. Stražnji ABS može se onemogućiti za zanimljivije iskustvo terenske vožnje.
'A do Z' dodatni ADV pribor
S više od 30 uzbudljivih novih originalnih dodataka za motocikle koje možete izabrati na potpuno novom Himalayanu, za svakoga se može pronaći nešto. Ovi se proizvodi mogu konfigurirati na način da stvore dvije vrlo osebujne, aspirativne teme - avanturu i reli. Dodatna oprema Adventure usredotočena je na sposobnosti ovog motocikla na velikim udaljenostima, s aluminijskom prtljagom po mjeri, višim vizirom Adventure, sjedalima Adventure i LED svjetlima za maglu. Rally dodaci stvarno naglašavaju terensku sposobnost novog Himalaya kada je stražnji blatobran Rally uparen s tanjim jednodijelnim Rally sjedalom kako bi motocikl dobio agresivniji izgled i stav. Ova postavka će također primiti Rackless Soft Bags i tail paket, dok Rally Handguards, Sump Guard i Headlight Guard pružaju vrhunsku zaštitu za ekstremnije terene.
Royal Enfield Himalayan 452 - Cjenik za UK i neke EU zemlje
Brošura
Više detalja na: ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452