Štenderi Za Motocikle
Štenderi za motocikle bez sumnje su temeljni dio osnovne opreme u bilo kojoj radionici za motocikle, zastupstvu ili garaži. Kada marka motocikla (Ducati, Kawasaki, KTM, Honda, Yamaha, Triumph, Suzuki...) ili trgovci moraju izložiti svoje motocikle u izlogu ili ih čak predstaviti, stalak za motocikle vrlo je prodoran element u njegovoj percepciji.
Postoje različite vrste štendera za motocikle, ovisno o motociklu, pogledajmo ih od vrha do dna.
Glavne kategorije štendera
Unatoč jednostavnoj funkcionalnosti (za podupiranje i podizanje motocikla s tla), postoje različite varijante štendera za motocikle s različitim tehničkim značajkama. Dakle, iza motociklističkog štendera krije se mnogo više nego što se čini: oni su također korisni za aktivnosti kao što je izmjena ulja, za dolijevanje raznih tekućina i za vrlo precizno pranje motocikala.
Dvije makro kategorije štendera koje savjetuje LV8 dijele se na:
• DIAVOL: pogodan za operacije održavanja na bilo kojoj vrsti motocikla
• U-STAND: univerzalni štender za paddock i dostupan za prednje i stražnje kotače, patentirani sustav spajanja i zaštita od ogrebotina
Širok raspon štendera prikladnih za sve potrebe
Off Road štenderi
Off-road paddock štenderi koriste posebno stručnjaci koji provode operacije održavanja na dirt motociklima ili enduro motociklima, vrhunski trkaći timovi, ali i vozači koji voze na amaterskim razinama.
Koriste se i inačice s fiksnom strukturom i one sa sustavom za podizanje, kako bi se motocikl udobno podigao bez potrebe za pomicanjem na silu.
Općenito, nosivost je oko 180 kg za vrhunske modele.
Stražnji štenderi
Ovo je najčešća linija na tržištu, koja vam omogućuje podizanje stražnjeg kotača. Budući da vilice cestovnih motocikala mogu biti jednokrake i dvokrake, također se stražnji šenderi proizvode za obje verzije.
Univerzalni stražnji štenderi s dvije ruke isporučuju se s 'V' pokazivačima ili gumenim 'L' pokazivačima koji odgovaraju svim motociklima.
Štenderi s jednom rukom opremljeni su klinom koji se mora umetnuti unutar glavčine kotača. Općenito su skuplji i koriste se na sportskijim motociklima kao što je Ducati Panigale V4.
Prednji štenderi
Podizanje prednje osovine svakako je sekundarni faktor u odnosu na stražnju, ali pazite da ga ne podcijenite.
Prednji štenderi podijeljeni su u 2 vrste:
• Prvi podignite motocikl s vilice kroz konusne, gumene ili valjkaste pokazivače
• Drugi tip odnosi se na postolja koja podižu motocikl s cijevi upravljača.
Oni su posebno najbolji za obavljanje važnog održavanja motocikla budući da Vam omogućuju rastavljanje ovjesa i prednjeg kotača.
Kako odabrati štender?
Kada su u pitanju štenderi, možda se čini očiglednim, ali čak i najmanji detalji mogu napraviti razliku, također na temelju upotrebe, više ili manje profesionalne, koja se koristi.
Koje kriterije uzeti u obzir prije odabira?
Kvaliteta
Prije svega, vrlo je važno provjeriti kvalitetu materijala i pažnju posvećenu detaljima s kojima su izrađeni štenderi. Čelik se obično koristi uglavnom u najčešćim izvedbama, dok je za natjecanja poželjan aluminij.
Nije slučajnost da su LV8 štenderi izrađeni od aluminija, dizajnirani da budu što lakši i da u isto vrijeme osiguravaju visoke standarde kvalitete.
Otprema i skladištenje
Asortiman U-Stand štendera ima jaku stranu, koja leži u posebnom načinu pakiranja s kojim se isporučuje. Odobren i distribuiran od strane najpoznatijih proizvođača motocikala, U-Stand je prikladan za sve vrste motocikala: Ducati, KTM, Husqvarna, Kawasaki, Honda, MV Augusta, Yamaha, Aprilia, BMW, Suzuki...
Patentirani i 100% proizvedeni u Italiji
U-Stand je modularni stalak za motocikle dizajniran i proizveden unutar tvrtke s patentiranim komponentama i 100% Made in Italy, kako bi se zajamčila maksimalna pouzdanost, kvaliteta i sigurnost, koji su uvijek bili u fokusu naše tvrtke.
Pripremite Vaš motocikl za zimu!
Kako biste Vašem motociklu osigurali jednostavno podizanje s tla i lakše održavanje zimi, pripremili smo ovu akciju za Vas - na navedene LV8 U-Stand štendere 25% popusta!
LV8 U-Stand Popust 25%