Suzuki GSX-8R
THE NEW STANDARD OF SPORT
Visceralna privlačnost vrhunskog stila sportskih motocikala odmah privlači pažnju. Kad se jednom ukrcate, iskusit ćete sofisticiranu ravnotežu snage, upravljanja, udobnosti i vjernog odgovora koji vam daje potpunu kontrolu. To je fini spoj elemenata koji poziva sve vozače u novi svijet užitka u vožnji, bilo da putuju na posao ili u kupovinu po gradu, kreću na uzbudljivu vožnju kroz vijugave planinske ceste ili testiraju svoje vještine na trkaćoj stazi. GSX-8R je predodređen da predvodi skupinu prema uzbudljivoj novoj eri vožnje sportskih motocikala.
LIJEVANE ALUMINIJSKE FELGE
Kotači su opremljeni radijalnim gumama Dunlop RoadSport 2 koje imaju unutarnju konstrukciju prilagođenu karakteristikama GSX-8R modela.
PRODUCING THE POWER TO BE YOUR BEST
Novi 776 ccm parallel twin motor koji pokreće GSX-8R pruža finu ravnotežu uglađene, kontrolirane snage i performansi slobodnog okretaja u kojima ćete uživati bilo da putujete, uživate u brzoj vožnji, natječete se na trkaćoj stazi ili rješavate poslove po gradu. Dizajniran da bude snažan, učinkovit, prilagođen vozaču i svestran, motor ima raspored radilice od 270 stupnjeva s redoslijedom paljenja koji proizvodi bogat okretni moment i pozitivnu trakciju, kao i ugodnu tutnjavu i notu motora sličnu onoj kod V-twin motora. Također koristi Suzuki Cross Balancer, inovativni dizajn primarnog balansera koji doprinosi glatkom radu i okretnom rukovanju GSX-8R. Kompaktna veličina motora od naprijed prema natrag pridonosi postizanju optimalne raspodjele težine i geometrije šasije, dok također pomaže u postavljanju bokova prema naprijed kako bi vam pružio optimalan položaj za vožnju.
OPTIMIZED FRONT & REAR SUSPENSION
Upside-down prednje vilice Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP pružaju glatku vožnju koja se može kontrolirati i imaju brzinu opruge koja je optimizirana i za solidne performanse u zavojima kao i za stabilnost na ravnoj liniji. Njihove stabilne karakteristike prigušenja čine ih prikladnima za širok raspon namjena, od sportske vožnje do korištenja na dužim vožnjama. Stražnji ovjes s jednim amortizerom doprinosi agilnosti i stabilnosti. Prednaprezanje opruge može se podesiti mehanički, što je osobito korisno kada se pripremate za nošenje tereta opreme.
THE FUTURE OF SUZUKI SPORTBIKE STYLING
Od oštrog, čistog dizajna prednje strane i obloge, do tankog profila stražnjeg dijela motora, svaki detalj agresivnog stava i dobro izbalansiranih proporcija GSX-8R u trenutku prenose potencijal performansi. Okomito naslagani par šesterokutnih LED prednjih svjetala na vrhu s LED pozicijskim svjetlom pomaže u stvaranju tankog, kompaktnog lica s futurističkim izgledom koji simbolizira Suzukijev dizajn. To je oštar dizajn s jedinstvenim karakterom koji čini da prednji kraj izgleda lagano i spremno za akciju. Postavljen na okvir preko oplate, sklop prednjih svjetala doprinosi agilnosti i neutralnom osjećaju upravljanja GSX-8R.
Ergonomski raspored prekidača maksimalno povećava jednostavnost i učinkovitost rukovanja tako da možete pristupiti svim kontrolama dok ste usredotočeni na cestu ispred sebe. Odaberite načine rada i napravite postavke i prilagodbe za svaki S.I.R.S. sustav upravljanja jednostavnim upravljanjem prekidačima MODE i UP/DOWN na lijevoj ručki upravljača. GSX-8R ima prilagođenu 5-inčnu TFT LCD višenamjensku ploču s instrumentima. Jasno čitljivi zasloni s informacijama visoke kvalitete omogućuju vam potpuni uvid u sve sustave i postavke motocikla i daju vitalne informacije o radnom statusu u stvarnom vremenu. Tahometar ima dvostruku funkciju kao programibilni indikator broja okretaja u minuti koji treperi kada motor postigne unaprijed postavljenu brzinu, a LCD sada dodaje funkciju koja vam omogućuje prikaz velikih skočnih upozorenja. Ručne ili automatske postavke za prebacivanje između dnevnog (bijeli) i noćnog (crni) načina prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo koje doba i u bilo kojoj situaciji vožnje.
SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM (S.I.R.S.)
Čineći GSX-8R upravljivijim, predvidljivijim i manje zamornim za upravljanje, ovi sustavi vam pomažu da se vozite bezbrižnije, bilo da putujete, vozite suputnika ili krećete na sportsku solo vožnju. Možete birati između tri različita karakteristična načina izlazne snage kako biste najbolje parirali različitim uvjetima vožnje ili vašim željama. Dok sva tri u konačnici isporučuju maksimalnu snagu motora pri visokom broju okretaja u minuti, fina kontrola nad razinom odziva gasa i karakteristikama okretnog momenta dok otvarate gas za ubrzavanje omogućuje vam vožnju s većim samopouzdanjem i užitkom.
SUZUKI TRACTION CONTROL SYSTEM
Dizajniran kako bi spriječio proklizavanje stražnjeg kotača, ovaj sustav smanjuje stres i umor dok ulijeva više povjerenja u kontrolu vaše vožnje. Možete birati između tri aktivna načina kako biste kontrolirali koliko brzo sustav stupa na snagu i koliko je proaktivan u ograničavanju okretanja kotača, ili možete odlučiti voziti s isključenim sustavom.
BI-DIRECTIONAL QUICK SHIFT SYSTEM
Kada je aktiviran, ovaj sustav standardne opreme omogućuje vam prebacivanje u viši ili niži stupanj prijenosa bez pritiskanja ručice spojke dok ste u pokretu. Značajke uključuju čisto prebacivanje u viši stupanj prijenosa s glatkim ubrzanjem i prebacivanje u niži stupanj prijenosa koji su također brzi i laki, djelomično zahvaljujući zajedničkom automatskom uključivanju i kočenju motorom. Stopa opterećenja sustava povezivanja mjenjača optimizirana je za pružanje solidnog, zadovoljavajućeg klika sa svakim pomakom koji vam jamči da je mjenjač odmah reagirao na vašu radnju.
TEHNIČKI PODACI
- Ukupna duljina: 2155 mm
- Ukupna širina: 770 mm
- Ukupna visina: 1135 mm
- Međuosovinski razmak: 1465 mm
- Razmak od tla: 145 mm
- Visina sjedala: 810 mm
- Masa vozila: 205 kg
- Vrsta motora: 4-taktni, 2-cilindrični, hlađen tekućinom, DOHC
- Provrt × hod: 84,0 mm x 70,0 mm
- Zapremina motora: 776 cm3
- Omjer kompresije: 12,8 : 1
- Sustav goriva: Ubrizgavanje goriva
- Sustav elektropokretača: Električni
- Sustav podmazivanja: Prisilna cirkulacija napajanja, mokri karter
- Mjenjač: 6 stupnjeva prijenosa constant mesh
- Prednji ovjes: Obrnuti teleskopski, zavojna opruga, prigušen uljem
- Stražnji ovjes: Link tipa, zavojna opruga, prigušen uljem
- Nagib/trag: 25°/104 mm
- Prednje kočnice: disk, dvostruki
- Stražnje kočnice: disk
- Veličina prednje gume: 120/70ZR17 M/C (58W), bez zračnice
- Veličina stražnje gume: 180/55ZR17 M/C (73W), bez zračnice
- Sustav paljenja: Elektronsko paljenje (tranzistorski)
- Kapacitet spremnika goriva: 14 L
- Kapacitet ulja: 3,9 L
- Potrošnja goriva: 4,2 L/100 km (navedeno u WMTC)
- Emisija CO2: 99 g/km (navedeno u WMTC)
- Euro norma: EURO 5
SUZUKI GENUINE ACCESSORIES
Originalna Suzuki dodatna oprema predstavlja zabavan i praktičan način za prilagodbu i personalizaciju vašeg GSX-8R modela uz povećanje udobnosti, korisnosti i zaštite.
KATALOG MODELA I ORIGINALNE DODATNE OPREME
Više na: SUZUKI.HR