Novi Suzuki V-STROM 800DE

Novi V-STROM 800DE stvoren da donosi smisao avanture i zadovoljstvo vožnje, u svaki Vaš dan, u svaku vožnju. Bilo da želite putovati na posao ili obaviti nešto u gradu, ili pak želite krenuti u cjelodnevnu avanturu cestom, ili ste možda željni otići na dugo putovanje, kampiranje i istraživanje prirodnih krajolika na uzbuđujućim vjetrovitim planinskim cestama, novi V-STROM 800DE stoji Vam na raspolaganju kad god je svrha uživanje u vožnji, bez obzira na teren i podlogu.

TUTNJAVA TWIN-A I PERFORMANSE
Avanturistički motocikl za novu eru započeo je dizajnom potpuno novog motora. Projektiran da bude tanak, kompaktan pogonski agregat koji proširuje mogućnosti cjelokupnog dizajna motocikla i pomaže u postizanju najučinkovitije geometrije šasije za povećanje performansi. Stvaranje optimalnog položaja za vožnju, kako za vožnju izvan ceste tako i za vožnju na velikim udaljenostima, ali također isporučuje dinamičnu izvedbu za vožnju bilo gdje, koju bi vozači smatrali lakim za korištenje i kontrolu. Novi motor pruža obilan okretni moment i snagu u stvarnom rasponu broja okretaja za uzbudljivu i zabavnu vožnju bez obzira na teren ili odredište.
Vrijeme paljenja motora od 270° je isto kao i kod Suzukijevih poznatih V-Twin motora. To znači da proizvodi sličnu upečatljivu tutnjavu koja doprinosi užitku svake vožnje. Osim toga, okretanje poluge između paljenja cilindara produljuje vrijeme između impulsa snage i daje stražnjem kotaču vremena da ponovno uspostavi trakciju prije sljedećeg impulsa. Pozitivna trakcija koja nastaje korisna je pri izlasku iz zavoja ili vožnji na cestama s slabijim prianjanjem, a posebno je korisna pri vožnji na neasfaltiranim ili labavim površinama.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Električno upravljani ABS stvara stabilnu kočionu silu za brojne vozne površine, kao i razne uvjete na njima. Sustav također pomaže u prevenciji blokiranja kotača, u slučaju iznenadne promjene cestovne površine, čak i kad je primijenjena prekomjerna sila kočenja. Sustav kontrolira brzinu okretanja kotača 50 puta u svakoj rotaciji i usklađuje snagu zaustavljanja raspoloživom trenju.

SUZUKI EASY START SYSTEM I POMOĆ PRI NISKIM OKRETAJIMA
Prilikom pokretanja motora na običnom motociklu, vozač treba pritisnuti i držati tipku za pokretanje dok se motor ne upali. Sa Suzuki Easy Start opcijom sve što trebate učiniti je jedan kratki pritisak na tipku za pokretanje, kao kad pokrećete motor u modernom Suzuki automobilu. ECM jedinica prepoznaje signale i omogućava rad pokretača motora kroz određeno vrijeme. Low RPM Assist"" sustav koristi ISC mehanizam kako bi potpomogao što uglađenijem rastu okretaja motora, prilikom kretanja i sporije vožnje. Ova nova značajka omogućuje uglađeniji rad prilikom kretanja i sporije vožnje, što znači da je lakše kretati i lakše kontrolirati motor u kreni-stani prometu. RIDE BY WIRE. Rad leptir ventila na usisnom dijelu motora kontrolira napredni elektronički motor, nadziran od strane sustava centralne jedinice.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM (SCAS)
Funkcija pomoći kvačila koristi precizno konstruirane rampe za spajanje glave kvačila i potisne ploče i učinkovitog prijenosa okretnog momenta na stražnji kotač tijekom ubrzavanja, a sve to uz korištenje mekših opruga kvačila. Klizna spojka se djelomično isključuje prilikom prebacivanja u niži stupanj prijenosa i usporavanja kako bi se ublažio učinak kočenja motorom i omogućilo glatko usporavanje, što vozaču omogućuje da s većim povjerenjem prebaci u niži stupanj prijenosa i zadrži bolju kontrolu.

TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzuki-jev sustav za kontrolu proklizavanja kontinuirano prati brzinu okretanja prednjeg i stražnjeg kotača, poziciju ručice gasa, signal senzora koljenastog vratila i stupanj prijenosa te brzo smanjuje snagu motora kad se detektira proklizavanje kotača. Snaga motora kontrolira se podešavanjem usisa zraka i trenutka paljenja smjese, čime se omogućuje glatki rad kontrole proklizavanja. Tako vozač može još više uživati u dugim vožnjama s manje napetosti i umora.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) vozaču omogućuje izbor jedne od 3 mape ubrizgavanja i paljenja goriva, prilagođavajući isporuku snage osobnim sklonostima u različitim situacijama, kao što je trkaća staza ili uske, krivudave ceste. Izbor načina rada se vrši prekidačem na upravljaču, a izabrani način rada je prikazan na instrument ploči. Ova funkcija vozaču omogućuje uživanje u performansama u širokom rasponu situacija.

DVOSMJERNI QUICK SHIFT SUSTAV
Sustav automatski prekida isporuku snage, i to dovoljno dugo - između 50 i 75 milisekundi, ovisno o potrebi - za rasterećenje uključene prijenosne osovine, kako bi se omogućila što uglađenija i brža promjena u viši stupanj prijenosa, uz gotovo neprekidno ubrzanje. Sustav pomaže i bržem tj. uglađenijem prebacivanju i u nižu brzinu, čak bez vozačeve intervencije na ručici gasa, jer automatski dodaje okretaje motora, dovoljno za izjednačavanje brzina vrtnje motora s brzinom potrebnom za uključivanje nižeg stupnja prijenosa.

PREDNJI ŽIČANI KOTAČ OD 21 INČA
V-Strom 800DE ima žičane kotače, s prednjim aluminijskim naplatkom od 21 inča za veću stabilnost i bolju kontrolu izvan ceste, te stražnji kotač od 17 inča. Nove 90/90-21 prednje i 150/70R17 stražnje Dunlop Trailmax Mixtour gume imaju polu-blok uzorak gaznog sloja s dugim, ravnim dijagonalnim utorima koji postižu solidnu trakciju na neasfaltiranim površinama i smanjuju buku pri vožnji cestom. Gazni sloj također ima šire, dublje utore ekskluzivne za V-Strom 800DE koji postižu optimalnu ravnotežu između upravljanja na cesti i dugovječnosti te pozitivnog prianjanja i agilnog upravljanja kada vozač odluči istražiti staze.

TFT EKRAN U BOJI
V-Strom 800DE koristi 5-inčni TFT zaslon u boji. Jasno čitljivi zaslon s informacijama visoke kvalitete omogućuje Vam potpuni uvid u sve sustave i postavke motocikla te pruža vitalne informacije o radnom statusu u stvarnom vremenu. Tahometar služi i kao programibilno indikatorsko svjetlo broja okretaja koje treperi kada motor postigne unaprijed postavljenu brzinu i dodaje funkciju koja Vam omogućuje prikaz velikih skočnih upozorenja i podsjetnika. Ručne ili automatske postavke prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način prikaza omogućuju Vam maksimalnu vidljivost u bilo koje doba dana i u bilo kojoj situaciji vožnje. USB priključak ugrađen je u lijevu stranu klastera. Može pružiti do 5V izlaza i 2A maksimalne struje.

KOMPLETNA LED RASVJETA
Prepoznatljivi, okomito naslagani par šesterokutnih LED prednjih svjetala koristi svijetli monofokusni LED izvor svjetla koji vozaču pruža jasan pogled na cestu ispred. Okomita orijentacija tankog, kompaktnog sklopa prednjih svjetala na čijem se vrhu nalazi LED pozicijsko svjetlo stvara oštar izgled zbog kojeg prednji dio izgleda lagano i spremno za akciju. Kompaktna LED pozicijska svjetla, LED indikatori i LED stražnje svjetlo osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.