2026 Beta RR 200 2T RACE

2026 Beta RR 200 2T RACE

Brand Beta
Model RR 200 2T RACE
PartNo RR200RACE
9.800,00 €
73.838,10 Kn
Ovaj proizvod nije moguće kupiti online. Obratite nam se za više informacija.

Opis artikla

RR RACE 2T 200 MY 2026

Vrijeme je za UTRKU!

RR Race motocikli predstavljaju trkaće verzije Beta Enduro modela, karakterizirane nizom modifikacija na motoru, ovjesu, okviru i opremi, što ih čini idealnim za davanje najboljeg rezultata na stazi – uvijek u znaku RideAbilityja.

Pogledajte sve nove značajke i karakteristike koje izdvajaju modele My 2026

Komponente za utrke – Cijeli asortiman

Potvrđen je provjereni paket ovjesa i posebne komponente Betine verzije spremne za utrke:

  • ø 48 mm Kayaba AOS vilica zatvorenog tipa : eloksirani unutarnji dijelovi i obrada materijala minimiziraju trenje klizanja, dok podesiva kompresija i prigušivanje odskoka omogućuju svakom vozaču da pronađe savršenu prilagodbu postavki.
  • Kayaba C46 RCU Monoshock : KYB Monoshock može se smatrati mjerilom u trkaćem kontekstu zbog svoje sposobnosti apsorpcije neravnog terena, razine prianjanja prenesene na vozilo i konzistentnosti performansi, čak i pri posebno teškoj upotrebi. Njegove hidrauličke postavke mogu se u potpunosti prilagoditi podešavanjem vanjske kompresije (i velike i male brzine) i postavki odskoka.
  • Brza otpuštajuća prednja osovina : odmah prepoznatljiva po crvenoj ručici za otpuštanje od eloksiranog aluminija, ova komponenta je ključna za uštedu dragocjenih sekundi u utrci kada trebate promijeniti gumu.
  • Ojačani štitnici za ruke : štitnici za ruke izrađeni su od dvokomponentnog materijala i ne samo da daju motociklu trkaći izgled, već ih čine i posebno izdržljivima čak i u najtežim terenskim uvjetima.
  • Ergal aluminijske oslonce za noge : kako bi se osigurala maksimalna kontrola u svakom trenutku i bez gubitka kontakta s motociklom, modeli RR Race opremljeni su Ergal trkaćim osloncima za noge s izmjenjivim čeličnim klinovima; uži su nego u prošlosti kako bi se olakšalo kretanje stopala, ali i bolji u smislu prianjanja.
  • Stražnji lančanik s anodiziranom aluminijskom jezgrom i čeličnim ozubljenjem tvrtke ZF SPROCKETS : vrhunske performanse, lakoća i čvrstoća – savršena mješavina svih atributa koje svaka trkaća komponenta mora imati.
  • Namjensko trkaće sjedalo : s neklizajućim presvlakama i džepom za dokumente za neusporediv hvat, udobnost i praktičnost.
  • Grafika za utrke : kako nikada ne biste prošli nezapaženo na trkaćem polju.
  • Anodizirana crna ručica mjenjača i papučica stražnje kočnice.
  • Čep za punjenje ulja mjenjača, čep za punjenje ulja motora i čep filtera ulja od eloksiranog crvenog aluminija.
  • Zatezači lanca od crvene Ergal legure.

Na svim dvotaktnim modelima, Beta je odlučila ostati pri svom izboru ukidanja automatskog miksera (dostupan u katalogu tvorničkih dijelova) kako bi se smanjila težina motocikla.

RR Race 2T 200

RR Race 200 2T dobiva dodatno ažuriranje mjenjača, intervencijom na primarnom i sekundarnom mjenjaču. Promjene se odnose na unutarnji omjer rotacije između dva dijela, kako bi se optimizirala raspodjela opterećenja i poboljšala ukupna mehanička čvrstoća sustava. S funkcionalnog gledišta, iskustvo na RR 200 je potpuno isto: njegovo dinamičko ponašanje, percipirani omjer i odziv gasa identični su prethodnom modelu. Iako ovo ažuriranje ne utječe na iskustvo vožnje, uvodi poboljšanu strukturnu pouzdanost u uvjetima teške i dugotrajne upotrebe, dodatno učvršćujući tehničku platformu projekta.

POSEBNI DIJELOVI

Grafika za utrke

Da nikad ne prođeš nezapaženo na trkaćem polju

RR Race 200 2T

Kako bi se podržale briljantne performanse i potreba za brzim i preciznim mijenjanjem brzina, uveden je novi sustav mjenjača s ojačanim zupčanicima. Čvrst i izvrsno kalibriran, omogućuje malom motoru od 200 ccm da pruži sve od sebe, pri bilo kojoj brzini.

Brzootpuštajuća prednja osovina

Odmah prepoznatljiva po crvenoj ručici za otpuštanje od eloksirane legure, ova je komponenta ključna za uštedu dragocjenih sekundi u utrci kada trebate promijeniti gumu.

Zatezači lanca od crvene Ergal legure

Gumb za odabir mape

Gumb za odabir mape nalazi se na braniku upravljača.

Ergal legirane nožne oslonce

Kako bi se osigurala maksimalna kontrola u svakom trenutku i bez gubitka kontakta s motociklom, RR Race modeli opremljeni su Ergal trkaćim stopalima s izmjenjivim čeličnim klinovima; uže su nego u prošlosti kako bi se olakšalo kretanje stopala, ali bolje u smislu prianjanja.

Monoamortizer Kayaba C46 RCU

KYB Monoshock može se smatrati mjerilom u kontekstu utrka zbog svoje sposobnosti apsorpcije neravnog terena, razine prianjanja prenesene na vozilo i konzistentnosti performansi, čak i pri posebno teškoj upotrebi. Njegove hidrauličke postavke mogu se u potpunosti prilagoditi podešavanjem vanjske kompresije (i velike i male brzine) i postavki odskoka.

Kayaba AOS close cartridge vilica

Anodizirani unutarnji dijelovi i obrada materijala minimiziraju trenje klizanja, dok podesiva kompresija i prigušivanje odskoka omogućuju svakom vozaču da pronađe savršenu prilagodbu postavki.

TEHNIČKI PODACI

ŠASIJA

  • Okvir: Molibdenski čelik s dvostrukom podjelom iznad ispušnog otvora
  • Međuosovinski razmak: 1477 mm
  • Maksimalna duljina: 2167 mm
  • Maksimalna širina: 830 mm
  • Maksimalna visina: 1275 mm
  • Visina sjedala: 950 mm
  • Udaljenost od tla: 345 mm
  • Visina oslonca za noge: 430 mm
  • Suha težina: 97 kg (sprijeda 47 kg; straga 50 kg)
  • Kapacitet spremnika goriva: 9,5 L
  • Rezerva: 2,3 L
  • Kapacitet sustava hlađenja: 1,3 L
  • Prednji ovjes: Hidraulična USD vilica s osovinom ø 48 mm
  • Stražnji ovjes: Monoamortizer s progresivnom složenom polugom
  • Hod amortizera: 130 mm
  • Hod prednjeg kotača: 300 mm
  • Hod stražnjeg kotača: 287 mm
  • Prednja kočnica: Valoviti disk ø260 mm i dvostruka plutajuća čeljust
  • Stražnja kočnica: Valoviti disk ø240 mm i jednoklipna plutajuća čeljust
  • Prednji obruč: 21 x 1,6 – 36 rupa
  • Stražnji obruč: 18 x 1,85 – 36 rupa
  • Prednja guma: 90/90 – 21
  • Stražnja guma: 140/80 – 18

MOTOR

  • Tip: Jednocilindrični, dvotaktni, tekućinom hlađeni
  • Provrt: 62 mm
  • Stroke: 63 mm
  • Pomak: 190,2 cm³
  • Omjer kompresije: 14,4:1
  • Ispušni ventil: BPV sustav
  • Starter: papučica na motoru
  • Paljenje: AC Kokusan – digitalni CDI
  • Svjećica: NGK BR8ECM
  • Indukcijski sustav: indukcijski trska
  • Podmazivanje: miješanje
  • Rasplinjač: Keihin PWK 36
  • Spojka: mokri višediskovni s obrnutim otvaranjem
  • Primarni pogon: Z. 25/73
  • Prijenos: 6 brzina
  • Konačni prijenos: lanac
  • Motorno ulje: SAE 10W/40
  • Potrošnja: l/100 km 2,5
  • Zagađenje: CO2 [g/km] 59

Ocjena

5
x 0
4
x 0
3
x 0
2
x 0
1
x 0