2025 Beta EVO 300 4T Factory

2025 Beta EVO 300 4T Factory

Brand Beta
Model EVO 300 4T Factory
PartNo EVO3004TFACT
10.050,00 €
75.721,73 Kn
Ovaj proizvod nije moguće kupiti online. Obratite nam se za više informacija.

Opis artikla

EVO Factory 4T 300 MY2025

Modeli EVO Factory predstavljaju trkaću EVOluciju Betinih trial motocikala i, kao i obično, lansiraju se na tržište neposredno prije početka trkaće sezone, spremni za natjecanje na najvišim razinama.

Svjetsko prvenstvo s Georgeom Hemingwayem (TR3 125), uz izvrsne plasmane Mattea Grattarole (TRIALGP) i Andree Sofije Rabino (GP WOMEN), kao i pobjede na nacionalnim prvenstvima, potvrđuju izvrsnu upravljivost i performanse koje je ovaj model uveo.

Motocikl za modelnu godinu 2025. dobiva značajno poboljšanje ovjesa, uvođenjem nove vilice većeg promjera koja pruža velike prednosti i u korištenju i u mogućnosti prilagodbe postavki.

Najvažnije značajke novih modela Factory MY 24, u smislu MOTORA , OKVIRA I OVJESA , su sljedeće:

MOTOR

4-taktni

Tvornička varijanta s 4 takta također ima koristi od niza nadogradnji u odnosu na standardnu ​​EVO verziju. Elektronička upravljačka jedinica dobiva veću snagu, što se prevodi u poboljšanu stabilnost iskre i poboljšano izgaranje pri svim brzinama motora. Kako bi se osigurala veća dostupna snaga, tvornički EVO s 4 takta također je opremljen lakšim i učinkovitijim titanskim prigušivačem .

OKVIR I OVJES

Što se tiče okvira i dizajna, novi Evo Factory My 2025 razlikuje se od standardne verzije na sljedeći način:

  • Ovjes: Vilica EVO Factory MY 2025 ima novu arhitekturu s cijevima Ø39 mm, 1 mm većim od prethodnog modela. Ovaj povećani promjer dovodi do povećanja torzijske krutosti na prednjem kotaču, poboljšavajući preciznost i lakoću vožnje motocikla. Njezin rad je asimetričan, s desnim stupom koji sadrži oprugu i stoga je namijenjen upravljanju elastičnim prigušenjem, a lijevim koji sadrži otvoreni uložak za hidrauličku regulaciju, u kombinaciji s tvrdo anodiziranom šipkom Ø12 mm, punih 2 mm većom od prethodnog modela. Oba stupa opremljena su praktičnim podešivačima kojima se upravljaju anodizirani šesterokutni vijci u različitim bojama.

    Razvoj prednje vilice vođen je željom za stvaranjem proizvoda s krućom, ali istovremeno lakšom strukturom: to je postignuto korištenjem posebnog čelika koji je omogućio smanjenje debljine šipke vilice bez ugrožavanja njezine čvrstoće, te postizanje većeg unutarnjeg promjera, što je korisno u smislu hidrauličkog upravljanja.

    Novi i veći unutarnji volumen omogućio je korištenje komponenti većeg promjera, sposobnih za upravljanje većim hidrauličkim protocima, što omogućuje progresivniji odziv na kompresiju, kao i veću preciznost u prilagodbi postavki.

    U usporedbi s EVO-om, nove vilice na modelu Factory posebno su kalibrirane za trkaću upotrebu, što se savršeno kombinira s drugačijim uloškom, duljim od standardne verzije, što značajno poboljšava progresivnost ili kompresiju na kraju hoda.

    Potvrđeno je da Evo Factory 25 ima zlatne stupove , koji modelu pružaju i estetske i funkcionalne prednosti. Upečatljiva boja rezultat je TiN obrade koja vilici pruža izvrsna svojstva niskog trenja.

    Jednostruki amortizer, standard u svojoj kategoriji, dobiva novo aluminijsko kućište za 2025. godinu kako bi zamijenio teže čelično kućište svog prethodnika, što pomaže u smanjenju ukupne težine motocikla.

    Nove značajke ovjesa jamče progresivniji odziv motocikla na kompresiju i poboljšano upravljanje odskokom, pojednostavljujući "lebdenje" između stijena i sposobnost apsorpcije značajnih udara, poput slijetanja nakon preskakanja velikih prepreka.

  • Upravljačke vilice izrađene od gredica s plavom anodiziranom završnom obradom: pružaju krutost i lakoću (težine oko 100 g manje od standardnih modela), a također imaju i podesive nosače upravljača naprijed-natrag kako bi vozač mogao pronaći svoj idealan položaj. Nova boja uvedena za modelski rok 2025. također daje motociklu izgled bez kompromisa.
  • Plavo eloksirani upravljač: novi plavo eloksirani Reikon upravljač zadržava uzornu fleksibilnost koja ga izdvaja, a sada jamči izgled bez kompromisa.
  • Zatezači lanca, čepovi upravljača i oslonci za noge s crnom eloksiranom završnom obradom: oslonci za noge su izdržljivi, lagani dijelovi, s neklizajućim čeličnim klinovima koji osiguravaju maksimalno prianjanje.
  • Crijeva hladnjaka specifična za verziju od crvenog silikona : nudeći poboljšane performanse hlađenja, ove komponente također daju motociklu izgled čistokrvnog trkaćeg vozila.
  • Galfer trkaći kočioni diskovi : ovi diskovi nude maksimalnu snagu kočenja i izuzetno malu težinu, što doprinosi smanjenju neoprugljene mase, maksimizirajući voznost motocikla.
  • Glavni kočioni i spojni cilindri BrakTec.
  • Stražnja kočiona čeljust s antivibracijskim sustavom za pločice.
  • Novi plavo anodizirani Excel kotači .
  • Michelin X-light gume: vodeće u sektoru po pitanju težine, performansi i prianjanja u svim situacijama.
  • Nova grafika: novi dizajn za modelsku godinu 2025. ima mat sivi okvir s kontrastnim plastičnim dijelovima, s prepoznatljivim trkaćim izgledom koji pružaju plava i crvena boja. Dvotaktni toplinski štit sada je crven, dok su grafika i geometrija agresivne. Anodizirane plave komponente upotpunjuju izgled motocikla, više „trkaći“ nego ikad.

POSEBNI DIJELOVI

Nova vilica

Vilica EVO Factory My 2025 ima novu arhitekturu s cijevima Ø39, 1 mm većim od prethodnog modela. Veći promjer nego u prošlosti dovodi do povećanja torzijske krutosti na prednjem kotaču, što pogoduje preciznosti vožnje i lakoći upravljanja. Pobjeda na Svjetskom prvenstvu s Georgeom Hemingwayem (TR3 125), zajedno s izvrsnim plasmanima Mattea Grattarole (TRIALGP) i Andree Sofije Rabino (GP WOMEN), kao i njihovim pobjedama na nacionalnim prvenstvima, potvrđuju izvrsne značajke u pogledu voznosti i performansi koje je uveo model. U modelnoj godini 2025. dolazi važno poboljšanje odjeljka ovjesa, uvođenjem nove vilice većeg promjera koja donosi velike prednosti i u korištenju i u mogućnosti prilagodbe postavki.

Raznolike stabljike

Shema rada je asimetrična, s desnim vretenom koje sadrži oprugu i stoga je namijenjeno upravljanju elastičnim radom, dok se na lijevoj strani nalazi otvoreni uložak za podešavanje hidraulike, u kombinaciji s pumpnom klipnjačom od tvrdo anodiziranog aluminija promjera Ø12 mm, dobrih 2 mm većom od prethodnog modela.

Novi monoamortizer

Jednostruki amortizer, standard u toj oblasti, dobiva novo aluminijsko kućište za 2025. godinu, zamjenjujući teži čelik svog prethodnika, što doprinosi ukupnoj lakoći motocikla.

Nova grafika

Novi prijedlog za modelsku godinu 2025. ima mat sivi okvir s kontrastnim plastikama, s prepoznatljivim trkaćim izgledom koji daju crvena i plava boja. 2T toplinski štit sada je crven, dok su grafike geometrijske i agresivne. Plave anodizirane komponente upotpunjuju izgled motocikla, koji se utrkuje kao nikada prije.

Novi upravljač

Novi plavi eloksirani Reikon upravljač zadržava svoju besprijekornu fleksibilnost i sada pruža beskompromisan izgled.

Plavi eloksirani upravljač

Novi plavo anodizirani Reikon upravljač zadržava uzornu fleksibilnost koja ga izdvaja, a sada jamči izgled bez kompromisa.

Poklopac spremnika

Oblik obavija okvir i omogućuje prekrivanje svih kabelskih usmjeravanja, za uredniji i uredniji izgled. Prekidač za mapiranje također se nalazi unutar njega.

TEHNIČKI PODACI

ŠASIJA

  • Okvir: Aluminijska greda s jednim valom
  • Međuosovinski razmak: 1305 mm
  • Maksimalna duljina: 1990 mm
  • Maksimalna širina: 850 mm
  • Maksimalna visina: 1115 mm
  • Visina sjedala: 660 mm
  • Udaljenost od tla: 310 mm
  • Visina oslonca za noge: 348 mm
  • Kapacitet spremnika goriva: 2,8 L
  • Rezerva: 0,5 L
  • Kapacitet sustava hlađenja: 600 cm³
  • Prednji ovjes: Hidraulična prednja vilica ø39 s regulatorom kompresije i odskoka
  • Stražnji ovjes: Stražnji amortizer s koaksijalnim spremnikom i regulatorom kompresije i odskoka
  • Hod amortizera: 62 mm
  • Hod prednjeg kotača: 165 mm
  • Hod stražnjeg kotača: 180 mm
  • Prednja kočnica: disk ø185 mm s 4 klipa
  • Stražnja kočnica: disk ø160 mm s 2 klipa
  • Prednji obruč: 21 x 1,6
  • Stražnji obruč: 18 x 2,15
  • Prednja guma: 2,75 – 21 Michelin X-Light
  • Stražnja guma: 4.00 R 18 Michelin X-Light

MOTOR

  • Tip: Jednocilindrični, 4-taktni, 4 ventila, hlađen tekućinom
  • Provrt: 84 mm
  • Stroke: 53,6 mm
  • Pomak: 297,3 cm³
  • Omjer kompresije: 10,5:1
  • Prigušivač: RacingTitanio
  • Paljenje: Elektronika
  • Svjećica: NGK MR7BI8 IR
  • Opskrba gorivom: s rasplinjačem
  • Rasplinjač: Mikuni
  • Unaprijed iskre: Varijabla
  • Spojka: Mokra višelamelna spojka
  • Primarni prijenos: Z. 18/63
  • Prijenos: 5 brzina
  • Sekundarni prijenos: lanac
  • Motorno ulje: SAE 15W/50 (900 cm³)
  • Potrošnja l/100 km: 3,3
  • Zagađenje CO2 [g/km]: 77

Ocjena

5
x 0
4
x 0
3
x 0
2
x 0
1
x 0