2025 Beta EVO 300 4T
2025 Beta EVO 300 4T
Opis artikla
EVO 4T 300 MY 2025
Beta predstavlja novi EVO My 2025 s kontinuiranim razvojem koji je pomogao EVO liniji da postane najprodavaniji trial model na svijetu. Betini inženjeri nastavili su razvoj EVO serije za My 2025 s potpuno novim paketom ovjesa koji poboljšava ukupnu ravnotežu i voznost linije.
EVO asortiman je jedan od najopsežnijih i nastavlja nuditi ukupno šest različitih modela, svaki sa svojim karakterom i sposoban zadovoljiti potrebe svih vozača, podižući potencijal i razinu uživanja koju svaki od njih doživljava. Dokaz je značajna prisutnost EVO modela u padocima svih oblika utrka.
EVO 300 4T
Četverotaktni model također se može pohvaliti motorom od 300 ccm i postiže savršenu ravnotežu između performansi, prilagodljive snage motora i ukupne upotrebljivosti. Ovaj motor prihvaća potpuno drugačiji pristup vožnji od svoje dvotaktne braće. S puno okretnog momenta i linearnom, izuzetno progresivnom isporukom snage, ovo je savršen motocikl za amatere koji traže stroj prikladan za manje zahtjevnu natjecateljsku upotrebu i penjanje uz motocikl.
Nove značajke za cijelu ponudu:
- Ovjes: Vilica EVO MY 2025 ima novi izgled s cijevima Ø38 mm, 1 mm većim od prethodnog modela. Nova vilica, proizvedena od strane Olléa, pruža povećanje torzijske krutosti na prednjem kotaču, poboljšavajući preciznost i lakoću vožnje motocikla. Njezin rad je asimetričan, s desnim stupom koji sadrži oprugu vilice koja omogućuje vilici bržu reakciju preko kamenja i drugih opasnosti na cesti. Prednaprezanje opruge također se može podesiti prema potrebama vozača. Druga noga vilice sadrži potpuno novi unutarnji uložak koji je 2 mm veći od prethodnog modela. Ovaj novi sustav također se može podesiti za kontrolu protoka ulja kroz ventile. Kombinacija omogućuje vozačima fino podešavanje prednje vilice ovisno o uvjetima. Razlog ove promjene bio je povećanje krutosti prednje vilice, a istovremeno smanjenje težine korištenjem posebne čelične cijevi koja je tanje konstrukcije u odnosu na prethodnu vilicu. To je također omogućilo veći volumen unutar cijevi vilice kako bi se poboljšao protok ulja, što pruža progresivniji odziv na kompresiju, kao i veću preciznost u prilagodbi postavki. Crna površinska obrada osigurava najglađe moguće klizanje, kao i visokokvalitetan estetski izgled. Samo EVO 300 2-taktni motor: Stražnji amortizer je također potpuno nov, ponovno od Olléa, s tijelom izrađenim u cijelosti od aluminija kako bi se smanjila težina, novi jednostruki amortizer ima klip Ø36 mm izveden iz modela Evo Factory, a također je izrađen od tvrdo eloksiranog aluminija kako bi se osiguralo glatko klizanje i izdržljivost. Poput vilice, amortizer je također potpuno podesiv u smislu prednaprezanja putem tradicionalnih podešivača prednaprezanja, kao i potpuno hidrauličko podešavanje za odbijanje i ukupni protok ulja.
Nove značajke ovjesa jamče progresivniji odziv motocikla na kompresiju i poboljšano upravljanje odskokom, pojednostavljujući "lebdenje" između stijena i sposobnost apsorpcije značajnih udara, poput slijetanja nakon preskakanja velikih prepreka. Odbojnik na kraju hoda također je optimiziran s najvećim naglaskom na ispravnu potporu tijekom spuštanja, kako bi se jamčilo maksimalno prianjanje prednje gume na terenu.
- Grafika: nova grafika za modelsku godinu 2025. poboljšava cjelokupni izgled motocikla, ističući ga u masi, koristeći nove crvene i sive kombinacije koje se nalaze na najnovijim modelima tvrtke Beta, u originalnoj mješavini koja vozilu daje posebno prepoznatljivu osobnost. Vješta upotreba crvene boje, u ovom slučaju korištene za poboljšanje sive baze, i crveni plastični elementi naglašavaju volumen motocikla i uljepšavaju njegov estetski izgled.
Također je potvrđeno usvajanje svih najnovijih dodataka iz prethodnih modelnih godina.
- Redizajnirana rešetka hladnjaka: osim što optimizira protok zraka, ima i veću zaštitnu površinu u području poklopca i tijela hladnjaka, kako bi se spriječilo oštećenje tih komponenti od udaraca granama, kamenjem ili u slučaju pada.
- Poklopac spremnika: oblik obavija okvir i omogućuje pokrivanje svih kabelskih usmjeravanja, za uredniji i uredniji izgled. Prekidač za mapiranje također se nalazi unutar njega. Vrijedi zapamtiti da EVO nudi izbor od dvije različite mape motora koje vozač može odabrati praktičnim gumbom na poklopcu spremnika. Ovaj položaj omogućuje lak pristup gumbu, a istovremeno pruža zaštitu od udaraca i nenamjernog rada, dok LED indikator omogućuje vozaču da odmah prepozna koja se mapa trenutno koristi.

Nova grafika za modelnu godinu 2025. poboljšava cjelokupni izgled motocikla, ističući ga u masi, koristeći nove crvene i sive kombinacije koje se nalaze na najnovijim modelima tvrtke Beta, u originalnoj mješavini koja vozilu daje posebno prepoznatljivu osobnost.

Vilica EVO MY 2025 ima novi izgled s cijevima Ø39 mm, 1 mm većim od prethodnog modela. Nova vilica, proizvedena od strane Olléa, pruža povećanje torzijske krutosti na prednjem kotaču, poboljšavajući preciznost i lakoću vožnje motocikla.

Njegov rad je asimetričan, s desnim stupom koji sadrži oprugu vilice koja omogućuje vilici bržu reakciju preko kamenja i drugih opasnosti na dionicama. Prednaprezanje opruge također se može podesiti kako bi odgovaralo potrebama vozača.
TEHNIČKI PODACI
ŠASIJA
- Okvir: Aluminijska greda s jednim valom
- Međuosovinski razmak: 1305 mm
- Maksimalna duljina: 1990 mm
- Maksimalna širina: 850 mm
- Maksimalna visina: 1115 mm
- Visina sjedala: 660 mm
- Udaljenost od tla: 310 mm
- Visina oslonca za noge: 348 mm
- Kapacitet spremnika goriva: 2,8 l
- Rezerva: 0,5 l
- Kapacitet sustava hlađenja: 600 cm³
- Prednji ovjes: Hidraulična vilica s osovinom ø39 mm
- Stražnji ovjes: monoamortizer
- Hod amortizera: 60 mm
- Hod prednjeg kotača: 165 mm
- Hod stražnjeg kotača: 180 mm
- Prednja kočnica: disk ø185 mm s čeljustima od 4 klipa
- Stražnja kočnica: disk ø160 mm s čeljustima s 2 klipa
- Prednji obruč: 21 x 1,6 – 32 rupe
- Stražnji obruč: 18 x 2,15 – 32 rupe
- Prednja guma: 2,75 – 21
- Stražnja guma: 4,00 R18
MOTOR
- Tip: Jednocilindrični, četverotaktni, tekućinom hlađeni, 4 ventila
- Provrt: 84 mm
- Stroke: 53,6 mm
- Pomak: 297,3 cm³
- Omjer kompresije: 9,7:1
- Paljenje: Elektronički
- Svjećica: NGK MR7BI-8
- Hranjenje: s rasplinjačem
- Rasplinjač: Mikuni
- Unaprijed iskre: Varijabla
- Spojka: Mokra višelamelna spojka
- Primarni prijenos: Z. 18/63
- Prijenos: 6 brzina
- Sekundarni prijenos: lanac
- Motorno ulje: SAE 10W/50 (900 cm³)
- Potrošnja: l/100 km 3,3
- Zagađenje: CO2 [g/km] 77




































































































