2025 Beta EVO 250 2T Factory

2025 Beta EVO 250 2T Factory

Brand Beta
Model EVO 250 2T Factory
PartNo EVO250FACT
8.450,00 €
63.666,53 Kn
Ovaj proizvod nije moguće kupiti online. Obratite nam se za više informacija.

Opis artikla

EVO Factory 2T My25

Modeli EVO Factory predstavljaju trkaću EVOluciju Beta trial motocikala i, kao i obično, lansiraju se na tržište neposredno prije početka trkaće sezone, spremni za natjecanje na najvišim razinama.
Svjetsko prvenstvo s Georgeom Hemingwayem (TR3 125), uz izvrsne plasmane Mattea Grattarole (TRIALGP) i Andree Sofije Rabino (GP WOMEN), kao i pobjede na nacionalnim prvenstvima, potvrđuju izvrsnu upravljivost i performanse koje je ovaj model uveo.

Motocikl za modelnu godinu 2025. dobiva značajno poboljšanje ovjesa, uvođenjem nove vilice većeg promjera koja pruža velike prednosti i u korištenju i u mogućnosti prilagodbe postavki.

Najvažnije značajke novih modela Factory MY 25, u smislu MOTORA , OKVIRA I OVJESA , su sljedeće:

MOTOR

2-taktni motor
Razlike između motora opremljenih tvorničkim i standardnim verzijama su sljedeće:

  • Magnezijevo kućište radilice s crnom završnom obradom : s posebno privlačnim dizajnom, ova komponenta omogućuje smanjenje težine od 1350 g, maksimizirajući agilnost motocikla.

  • Obrezani diskovi spojke : stvoreni posebno za maksimiziranje preciznosti i upravljivosti spojke u svakoj mogućoj situaciji, a posebno za lakše upravljanje najekstremnijim ponavljajućim radnjama čak i pri visokim okretajima, poput velikih prepreka i poskakivanja stražnjeg kotača, osiguravajući iznimnu preciznost svaki put.

  • Crni anodizirani čepovi za motorno ulje.

  • Titanski ispuh : na modelima 250/300 omogućuje smanjenje težine od preko 600 g, a zahvaljujući većem unutarnjem promjeru osigurava i veće performanse pri srednje visokim brzinama motora.

  • Ispušni sustav EVO Factory 125, ponovno izrađen od titana, ističe se od ispušnog sustava većih motora zbog svoje unutarnje strukture, s početnim konusnim dijelom (na strani cilindra) koji omogućuje povećanje okretnog momenta i ubrzanja pri niskim okretajima.

    Kao što je dobro poznato, EVO Factory modeli opremljeni su motorima viših performansi od EVO modela, a ta je karakteristika još jednom potvrđena za MY25.
    Zahvaljujući smanjenoj težini kućišta radilice, titanskom kolektoru i smanjenim naizmjeničnim masama, motocikl je upravljiviji, dok motori jamče poboljšane performanse i voznost, dosežući novu razinu snage i odziva.
    Upravljivost je, kao i uvijek, na vrhu svoje klase, a vibracije su svedene na minimum.

OKVIR I OVJES

Što se tiče okvira i dizajna, novi Evo Factory My 2025 razlikuje se od standardne verzije kao što slijedi:

  • Ovjes : Vilica EVO Factory MY 2025 ima novu arhitekturu s cijevima Ø39 mm, 1 mm većim od prethodnog modela. Ovaj povećani promjer dovodi do povećanja torzijske krutosti na prednjem kotaču, poboljšavajući preciznost i lakoću vožnje motocikla. Njezin rad je asimetričan, s desnim stupom koji sadrži oprugu i stoga je namijenjen upravljanju elastičnim prigušenjem, a lijevim koji sadrži otvoreni uložak za hidrauličku regulaciju, u kombinaciji s tvrdo anodiziranom šipkom Ø12 mm, punih 2 mm većom od prethodnog modela. Oba stupa opremljena su praktičnim podešivačima kojima se upravljaju anodizirani šesterokutni vijci u različitim bojama. Razvoj prednje vilice vođen je željom za stvaranjem proizvoda s krućom, ali istovremeno lakšom strukturom: to je postignuto korištenjem posebnog čelika koji je omogućio smanjenje debljine šipke vilice bez ugrožavanja njezine čvrstoće i postizanje većeg unutarnjeg promjera, što je korisno u smislu hidrauličkog upravljanja. Novi i veći unutarnji volumen omogućio je korištenje komponenti većeg promjera, sposobnih za upravljanje većim hidrauličkim protocima, što pruža progresivniji odziv na kompresiju, kao i veću preciznost u prilagodbi postavki. U usporedbi s EVO-om, nove vilice na modelu Factory posebno su kalibrirane za trkaću upotrebu, što se savršeno kombinira s drugačijim uloškom, duljim od standardne verzije, što značajno poboljšava progresivnost ili kompresiju na kraju hoda. Potvrđeno je da Evo Factory 25 ima zlatne stupove , koji modelu pružaju i estetske i funkcionalne prednosti. Upečatljiva boja rezultat je TiN obrade koja vilici pruža izvrsna svojstva niskog trenja. Jednostruki amortizer, mjerilo u svojoj kategoriji, dobiva novo aluminijsko kućište za 2025. godinu kako bi zamijenio teži čelik svog prethodnika, pomažući u smanjenju ukupne težine motocikla. Nove značajke ovjesa jamče progresivniji odziv motocikla na kompresiju i poboljšano upravljanje odskokom, pojednostavljujući "plutanje" između stijena i sposobnost apsorpcije značajnih udara, poput slijetanja nakon preskakanja velikih prepreka.
  • Upravljačke vilice izrađene od gredica s plavom anodiziranom završnom obradom : pružaju krutost i lakoću (težine oko 100 g manje od standardnih modela), a također imaju i prednje-stražnje podesive nosače upravljača kako bi vozač mogao pronaći svoj idealan položaj. Nova boja uvedena za modelski rok 2025. također daje motociklu izgled bez kompromisa.
  • Plavo eloksirani upravljač : novi plavo eloksirani Reikon upravljač zadržava uzornu fleksibilnost koja ga izdvaja, a sada jamči izgled bez kompromisa.
  • Zatezači lanca, čepovi upravljača i oslonci za noge s crnom eloksiranom završnom obradom : oslonci za noge su izdržljivi, lagani dijelovi, s neklizajućim čeličnim klinovima koji osiguravaju maksimalno prianjanje.
  • Crijeva hladnjaka specifična za verziju od crvenog silikona : nudeći poboljšane performanse hlađenja, ove komponente također daju motociklu izgled čistokrvnog trkaćeg vozila.
  • Galfer trkaći kočioni diskovi : ovi diskovi nude maksimalnu snagu kočenja i izuzetno malu težinu, što doprinosi smanjenju neoprugljene mase, maksimizirajući voznost motocikla.
  • Glavni kočioni i spojni cilindri BrakTec.
  • Stražnja kočiona čeljust s antivibracijskim sustavom za pločice.
  • Novi plavi eloksirani Excel kotači.
  • Michelin X-light gume : vodeće u sektoru po pitanju težine, performansi i prianjanja u svim situacijama.
  • Nova grafika : novi dizajn za modelsku godinu 2025. ima mat sivi okvir s kontrastnim plastičnim dijelovima, s prepoznatljivim trkaćim izgledom koji pružaju plava i crvena boja. Dvotaktni toplinski štit sada je crven, dok su grafika i geometrija agresivne. Anodizirane plave komponente upotpunjuju izgled motocikla, više „trkaćeg“ nego ikad.

POSEBNI DIJELOVI

Nova vilica

Vilica EVO Factory My 2025 ima novu arhitekturu s cijevima Ø39, 1 mm većim od prethodnog modela. Veći promjer nego u prošlosti dovodi do povećanja torzijske krutosti na prednjem kotaču, što pogoduje preciznosti vožnje i lakoći upravljanja. Pobjeda na Svjetskom prvenstvu s Georgeom Hemingwayem (TR3 125), zajedno s izvrsnim plasmanima Mattea Grattarole (TRIALGP) i Andree Sofije Rabino (GP WOMEN), kao i njihovim pobjedama na nacionalnim prvenstvima, potvrđuju izvrsne značajke u pogledu voznosti i performansi koje je uveo model.
U modelnoj godini 2025. dolazi važno poboljšanje odjeljka ovjesa, uvođenjem nove vilice većeg promjera koja donosi velike prednosti i u korištenju i u mogućnosti prilagodbe postavki.

Raznolike stabljike

Shema rada je asimetrična, s desnim vretenom koje sadrži oprugu i stoga je namijenjeno upravljanju elastičnim radom, dok se na lijevoj strani nalazi otvoreni uložak za podešavanje hidraulike, u kombinaciji s pumpnom klipnjačom od tvrdo anodiziranog aluminija promjera Ø12 mm, dobrih 2 mm većom od prethodnog modela.

Novi monoamortizer

Jednostruki amortizer, standard u toj oblasti, dobiva novo aluminijsko kućište za 2025. godinu, zamjenjujući teži čelik svog prethodnika, što doprinosi ukupnoj lakoći motocikla.

Nova grafika

Novi prijedlog za modelsku godinu 2025. ima mat sivi okvir s kontrastnim plastikama, s prepoznatljivim trkaćim izgledom koji daju crvena i plava boja. 2T toplinski štit sada je crven, dok su grafike geometrijske i agresivne. Plave anodizirane komponente upotpunjuju izgled motocikla, koji se utrkuje kao nikada prije.

Novi upravljač

Novi plavi eloksirani Reikon upravljač zadržava svoju besprijekornu fleksibilnost i sada pruža beskompromisan izgled.

Plavi eloksirani upravljač

Novi plavo anodizirani Reikon upravljač zadržava uzornu fleksibilnost koja ga izdvaja, a sada jamči izgled bez kompromisa.

Poklopac spremnika

Oblik obavija okvir i omogućuje prekrivanje svih kabelskih usmjeravanja, za uredniji i uredniji izgled. Prekidač za mapiranje također se nalazi unutar njega.

TEHNIČKI PODACI

ŠASIJA

  • Okvir: Hidroformirana legura
  • Međuosovinski razmak: 1305 mm
  • Maksimalna duljina: 1990 mm
  • Maksimalna širina: 850 mm
  • Maksimalna visina: 1115 mm
  • Visina sjedala: 660 mm
  • Udaljenost od tla: 310 mm
  • Visina oslonca za noge: 348 mm
  • Kapacitet spremnika goriva: 2,8 L
  • Rezerva: 0,5 L
  • Kapacitet sustava hlađenja: 600 cm³
  • Prednji ovjes: Hidraulična prednja vilica ø39 s regulatorom kompresije i odskoka
  • Stražnji ovjes: Stražnji amortizer s koaksijalnim spremnikom i regulatorom kompresije i odskoka
  • Hod amortizera: 62 mm
  • Hod prednjeg kotača: 165 mm
  • Hod stražnjeg kotača: 180 mm
  • Prednja kočnica: disk ø185 mm s 4 klipa
  • Stražnja kočnica: disk ø160 mm s 2 klipa
  • Prednji obruč: 21 x 1,6
  • Stražnji obruč: 18 x 2,15
  • Prednja guma: 2,75 – 21 Michelin X-Light
  • Stražnja guma: 4.00 R 18 Michelin X-Light

MOTOR

  • Tip: Jednocilindrični, dvotaktni, tekućinom hlađeni,lamelarna indukcija u kućištu radilice
  • Provrt: 72,5 mm
  • Stroke: 60,5 mm
  • Pomak: 249,7 cm³
  • Omjer kompresije: 9,00:1
  • Čarter: Magnezij
  • Zaglavlje ispušnog sustava: Titan
  • Paljenje: Elektronička Hidria 12V – 110W
  • Svjećica: NGK GR7CI8
  • Podmazivanje: miješati s gorivom 1,5 % (sintetičko ulje)
  • Opskrba gorivom: s rasplinjačem
  • Rasplinjač: Keihin PWK ø 28 mm
  • Unaprijed iskre: Varijabla
  • Spojka: Mokra višelamelna spojka s gumenim jastučićima za pomicanje
  • Primarni prijenos: Z. 22/69
  • Prijenos: 6 brzina
  • Sekundarni prijenos: lanac
  • Motorno ulje: SAE 10W/30 (550 cm³)
  • Potrošnja l/100 km: 2,9
  • Zagađenje CO2 [g/km]: 68

Ocjena

5
x 0
4
x 0
3
x 0
2
x 0
1
x 0