SUZUKI V-Strom DL650XA M4

SUZUKI V-Strom DL650XA M4

Motocikli
Brand SUZUKI
Model DL650XA M4
PartNo JS1C733MZR7102595
9.990,00 €
75.269,66 Kn

Dostupne boje

Kliknite na boju kako bi pogledali artikl u toj boji

Ovaj proizvod nije moguće kupiti online. Obratite nam se za više informacija.
Financiranje već od 115,34 € mjesečno
Prikaži više
Iznos
10.000,00 €
700,00 €
40.000,00 €
Rok otplate
120 mj.
24 mj.
120 mj.
Anuitet*
115,34 €
Fiksna kamatna stopa: 6,85 %
EKS: 6,85 %

Ukupni iznos otplate kredita: 13.840,29 €
Želim informativnu ponudu

Opis artikla

AVANTURA U SVIM SMJEROVIMA
Vrhunski stroj za rješavanje svih avanturističkih "problema". Alat koji vas nikada neće iznevjeriti, alat koji suvereno odgovara na svaku vašu zamisao. Zamislite zadatak, izazov, avanturu. odgovor na svaku vašu misao - V-Strom 650.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Električno upravljani ABS stvara stabilnu kočionu silu za brojne vozne površine, kao i razne uvjete na njima. Sustav također pomaže u prevenciji blokiranja kotača, u slučaju iznenadne promjene cestovne površine, čak i kad je primijenjena prekomjerna sila kočenja. Sustav kontrolira brzinu okretanja kotača 50 puta u svakoj rotaciji i usklađuje snagu zaustavljanja raspoloživom trenju.

SUSTAV KOČENJA OPREMLJEN ABS-om
Opremljen s dva diska promjera 310 mm s dvoje kliješta s dvostrukim klipovima sprijeda i jednim diskom promjera 260 mm s kliještima s jednim klipom straga, V-Strom 650 ABS i 650XT ABS pružaju kontrolabilne i pouzdane performanse zaustavljanja. Kompaktan i lagan ABS, da bi se izbjeglo blokiranje kotača uzrokovano prekomjernim snažnim kočenjem, nadograđen je na sljedeću generaciju s naprednim postavkama za dodatni prirodni osjećaj i sigurnu aktivaciju.

NAPREDNI SUSTAV KONTROLE PROKLIZAVANJA
Nasljeđujući omiljeni sustav kontrole proklizavanja s V-Strom 1000, novi V-Strom 650 ABS/XT ABS sada je također opremljen i ovom naprednom tehnologijom. Ovaj sustav stalno nadzire brzinu vrtnje prednjeg i stražnjeg kotača, položaj zaklopke, položaj koljenastog vratila i stupanj prijenosa uz pomoć raznih senzora, i regulira izlaznu snagu motora upravljanjem trenutkom paljenja i isporukom zraka.

KONTROLA UDOBNOSTI
Vjetrobran je proširen za 9 mm prema gore kako bi se smanjilo puhanje vjetra i udari na tijelo, dok je oblik promijenjen kako bi kontrolirao protok zraka umjesto jednostavnog stvaranja zone bez vjetra. Stvaranjem mutne granice između zaštićenog i nezaštićenog područja, vozač će se moći lakše pomicati zbog manje turbulencija i osjetit će prirodni protok vjetra. Podesiva tri položaja također su dostupna koristeći četiri vijka.

SUZUKI SUSTAV LAGANOG POKRETANJA
Prekidače konvencionalnog pokretača vozač je trebao držati pritisnute dok se motor ne pokrene, ali novi model je prihvatio Suzuki sustav laganog pokretanja koji omogućuje pokretanje motora jednim pritiskom na prekidač. Kompjuterizirani ECM provjerava status i isključuje motor pokretača odmah nakon pokretanja, čineći pokretanje motora jednostavnijim za vozača.

MEKANI OVJES
Fleksibilne i udobne konvencionalne teleskopske vilice imaju karakter opraštanja, omogućujući od vožnje na velike udaljenosti bez stresa do uzbudljive vožnje po zavojitim cestama. Stražnji ovjes također je opremljen i podešavanjem odbijanja i daljinskim regulatorom predopterećenja kojim se može upravljati rukom što vozaču omogućuje brzo postavljanje ovjesa kako bi odgovarao stilu vožnje ili u slučaju vožnje s dvije osobe ili s punim opterećenjem prtljagom bez potrebe za alatom.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Tip motora: 4-taktni, 2-cilindrični, vodom hlađen, V pod 90°, DOHC
Radni obujam: 645 cm3
Provrt × hod: 81.0 mm x 62.6 mm
Mjenjač: 6-stupanjski mehanički
Snaga motora: 52 kW (71 KS)
Okretni moment motora: 62.0 Nm / 6500 min-1
Ukupna duljina: 2275 mm
Ukupna širina: 835 mm
Ukupna visina: 1405 mm
Međuosovinski razmak: 1560 mm
Udaljenost od podloge: 170 mm
Visina sjedala: 835 mm
Ukupna masa: 213 kg
Ovjes Sprijeda: Teleskopska vilica, spiralna opruga, uljni amortizer
Ovjes Straga: Centralni opružni član, spiralna opruga, uljni amortizer
Kočnice Sprijeda: Dvostruki disk
Kočnice Straga: Disk
Pneumatik Sprijeda: 110/80R19M/C 59V, tubeless
Pneumatik Straga: 150/70R17M/C 69V, tubeless
Obujam spremnika za gorivo: 20.0 L
Emisija CO2: 94 g / km
Potrošnja goriva: 4.1 L / 100 km

HOMOLOGACIJA
Euro norma: Euro 5

Ocjena

5
x 0
4
x 0
3
x 0
2
x 0
1
x 0