SUZUKI GSX-8R M4

SUZUKI GSX-8R M4

Motocikli
Brand SUZUKI
Model GSX800FRQ M4
PartNo JS1EM13AZR7102163
10.690,00 €
80.543,81 Kn

Dostupne boje

Kliknite na boju kako bi pogledali artikl u toj boji

Ovaj proizvod nije moguće kupiti online. Obratite nam se za više informacija.
Financiranje već od 123,42 € mjesečno
Prikaži više
Iznos
10.700,00 €
700,00 €
40.000,00 €
Rok otplate
120 mj.
24 mj.
120 mj.
Anuitet*
123,42 €
Fiksna kamatna stopa: 6,85 %
EKS: 6,85 %

Ukupni iznos otplate kredita: 14.808,69 €
Želim informativnu ponudu

Opis artikla

NOVI STANDARD SPORTA
Originalna privlačnost vrhunskog stila sportskih motocikala trenutačno privlači vašu pažnju. Čim sjednete na motocikl, iskusit ćete sofisticiranu uravnoteženost snage, mogućnosti upravljanja, udobnosti i vjernog odaziva koji vam daje potpunu kontrolu. Motocikl se odlikuje preciznim spojem elemenata koji poziva sve vozače u novi svijet uživanja u vožnji, bilo da su krenuli na posao ili u kupovinu u grad, uzbudljivu vožnju kroz vijugave planinske ceste ili testiraju svoje vještine na trkaćoj stazi. GSX-8R predvodi klasu prema uzbudljivoj novoj eri vožnje sportskih motocikala.

NAPLATCI OD LIJEVANOG ALUMINIJA I GUME VISOKIH PERFORMANSI
Naplatci od lijevanog aluminija, jedinstvenog laganog dizajna doprinose elegantnom stilu i laganom rukovanju GSX-8R. Kotači su opremljeni radijalnim gumama Dunlop RoadSport 2 koje imaju unutarnju konstrukciju prilagođenu karakteristikama GSX-8R.

PROIZVODNJA SNAGE ZA VAŠE NAJBOLJE IZVEDBE
Paralelni twin motor od 776 ccm koji pokreće GSX-8R pruža finu ravnotežu uglađene, kontrolirane snage i performansi u kojima ćete uživati bilo da putujete, uživate u brzoj vožnji, natječete se na trkaćoj stazi ili obavljate poslove po gradu. Dizajniran da bude snažan, učinkovit, prilagođen vozaču i svestran, motor ima raspored radilice od 270 stupnjeva s redoslijedom paljenja koji proizvodi bogat okretni moment i pozitivnu trakciju, kao i ugodnu tutnjavu te notu motora sličnu onoj kod V-twin motora. Također koristi Suzuki Cross Balancer, inovativni dizajn primarnog balansera koji doprinosi glatkom radu i okretnom rukovanju GSX-8R. Kompaktna veličina motora od sprijeda prema straga doprinosi postizanju optimalne raspodjele težine i geometrije šasije, dok također pomaže u postavljanju bokova prema naprijed kako bi vam pružila optimalan položaj za vožnju.

OPTIMIZIRANI PREDNJI I STRAŽNJI OVJES
Hitachi Astemo (SHOWA) SFF-BP obrnute prednje vilice pružaju glatku, kontroliranu vožnju i imaju oprugu koja je optimizirana za solidne performanse u zavojima, kao i za stabilnost na ravnici. Njihove stabilne karakteristike prigušenja čine ih prikladnima za širok raspon namjena, od sportske do touring vožnje. Stražnji ovjes s jednim amortizerom doprinosi agilnosti i stabilnosti. Prednaprezanje opruge može se podesiti mehanički, što je osobito korisno kada se pripremate za nošenje prtljage.

BUDUĆNOST SUZUKIJEVOG STILA SPORTSKIH MOTOCIKALA
Od oštrog, čistog dizajna sprijeda i s boka, do tankog profila stražnjeg dijela, svaki detalj agresivnog stava i dobro izbalansiranih proporcija GSX-8R u trenutku prenose potencijal svojih performansi.

LED PREDNJA I POZICIJSKA SVJETLA
Okomito posloženi par šesterokutnih LED prednjih svjetala koji na vrhu ima LED pozicijska svjetla pomaže u stvaranju tankog, kompaktnog naličja futurističkog izgleda koji simbolizira Suzukijev dizajn. To je elegnatni dizajn s jedinstvenim karakterom zbog kojeg prednji kraj izgleda lagano i spremno za akciju. Postavljen na okvir preko oklopa, sklop prednjih svjetala doprinosi agilnosti i neutralnom osjećaju upravljanja GSX-8R.

INTUITIVNI PREKIDAČI NA UPRAVLJAČU
Ergonomski raspored prekidača maksimalno povećava jednostavnost i učinkovitost rukovanja tako da možete pristupiti svim kontrolama dok ste usredotočeni na cestu ispred sebe. Odaberite načine rada i odredite postavke i podešavanja za svaki SIRS kontrolni sustav jednostavnim upravljanjem prekidačima MODE i GORE/DOLJE na lijevoj strani upravljača.

LCD PLOČA S INSTRUMENTIMA
GSX-8R ima prilagođenu 5-inčnu TFT LCD višenamjensku ploču s instrumentima. Jasno čitljivi zasloni s informacijama visoke kvalitete omogućuju vam potpuni uvid u sve sustave i postavke motocikla te pružaju vitalne informacije o statusu rada u stvarnom vremenu. Brojač koretaja ima dvostruku funkciju kao programibilni indikator broja okretaja u minuti koji treperi kada motor postigne unaprijed postavljenu brzinu, a LCD sada ima dodatnu funkciju koja vam omogućuje prikaz velikih skočnih upozorenja i obavijesti. Ručne ili automatske postavke za prebacivanje između dnevnog (bijeli) i noćnog (crni) načina prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem vremenu i u bilo kojoj situaciji vožnje.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM (S.I.R.S.)
Napredni elektronički sustavi Suzukijevog inteligentnog sustava vožnje (S.I.R.S.) koji se nalaze na GSX-8R pomažu vam optimizirati karakteristike izvedbe kako bi odgovarale vašim promjenjivim potrebama i preferencijama vožnje.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR (SDMS)
Moguće je birati između tri različita karakteristična načina izlazne snage koji najbolje odgovaraju različitim uvjetima vožnje ili vašim željama. Dok sva tri u konačnici isporučuju maksimalnu snagu motora pri visokom broju okretaja, precizna kontrola nad razinom odziva gasa i karakteristikama okretnog momenta dok otvarate gas za ubrzavanje, omogućuje vam vožnju s većim samopouzdanjem i užitkom.

SUZUKI TRACTION CONTROL SYSTEM (STCS)
Dizajniran kako bi spriječio proklizavanje stražnjeg kotača, ovaj sustav smanjuje stres i umor dok ulijeva više povjerenja u kontrolu vaše vožnje. Možete birati između tri aktivna načina kako biste kontrolirali koliko brzo sustav stupa na snagu i koliko je proaktivan u ograničavanju okretanja kotača, ili se možete odlučiti na vožnju s isključenim sustavom.

DVOSMJERNI QUICK SHIFT SUSTAV
Kada je aktiviran, ovaj sustav standardne opreme omogućuje vam prebacivanje u viši ili niži stupanj prijenosa bez pritiskanja ručice spojke dok vozite. Značajke uključuju čisto prebacivanje u viši stupanj prijenosa s glatkim ubrzanjem i prebacivanje u niži stupanj prijenosa koji su također brzi i laki, djelomično zahvaljujući zajedničkom automatskom uključivanju i kočenju motorom. Stopa opterećenja sustava povezivanja mjenjača optimizirana je za pružanje solidnog, zadovoljavajućeg klika sa svakim prebacivanjem, koji vam jamči da je mjenjač odmah reagirao na vašu radnju.

SPECIFIKACIJE
Tip motora: 4-stroke, 2-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Potrošnja goriva*: 4.2 L / 100 km
Emisija CO2*: 99 g / km
Provrt x hod: 84 mm x 70 mm
Mjenjač: 6-speed constant mesh
Snaga motora: 83 HP (61KW) / 8 500 rpm
Okretni moment motora: 78 Nm / 6 800 rpm
Ukupna duljina: 2 155 mm
Ukupna širina: 770 mm
Ukupna visina: 1 135 mm
Međuosovinski razmak: 1 465 mm
Udaljenost od podloge: 145 mm
Visina sjedala: 810 mm
Ukupna masa: 205 kg
Ovjes sprijeda: Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Ovjes straga: Link type, coil spring, oil damped
Kočnice sprijeda: Disc, twin
Kočnice straga: Disc
Pneumatik sprijeda: 120/70ZR17M/C (58W) tubeless
Pneumatik straga: 180/55ZR17M/C (73W) tubeless

Ocjena

5
x 0
4
x 0
3
x 0
2
x 0
1
x 0